ساعات كاري موسسه : 9 الی 20 - هر روز هفته

شرکت نگهبانی نظم آوران حارسین

موسسه حفاظتی و مراقبتی نظم آوران حارسین

مصاحبه با مجتبی پرهیزکار پیرامون بادیگارد شخصی در تهران و محافظ شخصی در تهران

بادیگارد شخصی کیست ؟ | محافظ شخصی یعنی چه ؟

بادیگارد ( Bodyguard ) ، بادیگارد شخصی یا محافظ شخصی ، فردی است که اگر سری به شبکه های اجتماعی، مخصوصا صفحات سلبریتی های نوظهور بزنیم احتمالا آنها را کنار این افراد می بینیم. شاید شما هم یک بادیگارد شخصی در تهران ، همراه این افراد معروف را دیده باشید.

اما تعریف اصلی بادیگارد شخصی چیست؟

افرادی که باید علاوه بر نیروی جسمانی بالا از هوش و IQ بالایی هم برخوردار باشند تا با استفاده از این مهارت ها بتواند امنیت فردی که محافظت از او را بر عهده دارد را تامین کند را محافظ شخصی یا بادیگارد می گوییم.

بادیگارد شخصی، مهیج اما پر خطر | خطرات شغل محافظ شخصی

استخدام بادیگارد شخصی در تهران | شرکت بادیگارد شخصی حارسین

ممکن است برای شما بادیگارد شخصی بودن مهیج به نظر برسد اما واقعیت چیز دیگری است.

یک لحظه به این فکر بکنید که آیا حاضرید تا جان خودتان را به خطر بیاندازید تا فردی که وظیفه حفاظت از او را دارید جان سالم به در ببرد؟

ترور، آدم ربایی ، آزار و اذیت عمده خطراتی است که یک محافظ شخصی با آنها طرف می شود و با هر لحظه برای مقابله با آنها آماده باشد.

مجتبی پرهیزکار با سابقه ی شش ساله در تامین بادیگارد شخصی و محافظ شخصی در تهران

بادیگارد چیست ؟ | ثبت نام  بادیگارد شخصی در ایران

مجتبی پرهیزکار، فردی که بیش از شش سال است یکی از با خوش نام ترین موسسات حفاظتی و مراقبتی را تاسیس کرده و بیش از 100 نیرو در ده ها پروژه ی امنیتی و حفاظتی دارد.

اگر به دنبال فردی باشیم که تخصص کافی برای صحبت کردن در مورد محافظ شخصی داشته باشد قطعا مجتبی پرهیزکار یکی از این افراد است.

او که در حال حاضر مدیر موسسه حفاظتی و مراقبتی حارسین است اخیرا طی مصاحبه ای که با خبرگزاری ایسنا انجام داده شرح کاملی از وضعیت بادیگارد شخصی در تهران و نحوه ی استخدام محافظ شخصی در تهران را بازگو کرده است.

فرق ارازل های اینستاگرامی با بادیگارد شخصی چیست؟

مجتبی پرهیزکار در مورد حضور افرادی با هیکل های درشت و یا ارازل اینستاگرامی که خودشان را محافظ شخصی معرفی می کنند می گوید: این افراد در اینستاگرام یک صفحه برای خود ساخته اند و با حضور در مراسماتی که برخی از هنرمندان حضور دارند، درخواست داده اند تا با آنها همراه شوند تا بتوانند موقعیت خود به عنوان بادیگارد شخصی و یا محافظ شخصیت ها، تثبیت کنند.

قانونی بودن شرکت محافظ شخصی | آیا شرکت بادیگارد وجهه ی قانونی دارد؟

خدمات محافظ شخصی در تهران | محافظ شخصی افراد معروف

مجتبی پرهیزکار در این مورد می گوید که عملا کار بادیگارد شخصی و ادعای شرکت بادیگارد داشتن در ایران قانونی نیست. به همین دلیل است که تیم حفاظتی و مراقبتی حارسین تمرکزش را بر حراست مجتمع های تجاری ، اسقرار نگهبانان محله و حفظ نظم و امنیت مراسمات و تشریفات قرار داده است و به عنوان یک شرکت محافظ شخصی فعالیتی ندارد.

آموزش محافظ شخصی در ایران | آیا یک شرکت بادیگارد شخصی در تهران و سایر شهرها وجود دارد که افراد را آموزش دهد؟

آموزش محافظ شخصی در تهران | شرایط بادیگارد شدن در ایران

مجتبی پرهیزکار در این مورد می گوید که خیلی از افراد به واسطه ی قد و قواره شان به این حوزه ورود می کنند. از طرفی هیچ مرجعی هم وجود ندارد که که مسئول آموزش محافظ شخصی در تهران یا کل ایران باشد.

یک نهاد رسمی باید به این حوزه ورود کند تا مسئولیت این حوزه را بر عهده بگیرد و به یک شرکت بادیگارد شخصی در تهران یا بقیه شهرها رسمیت ببخشد تا اگر روزی مشکلی پیش آمد کارفرماها برای طرح دعوا دست شان به جایی بند باشد.

موسسه حارسین مجوز مرکز انتظام را دارد و به همین دلیل است که افراد می توانند به ما اعتماد کنند.

تعداد محافظ های شخصی در ایران | چه تعداد بادیگارد شخصی در ایران وجود دارد؟

مدیر موسسه نگهبانی حارسین می گوید: از آنجا که شغل بادیگارد شخصی در ایران قانونی نیست ، نمی توان عدد دقیقی از افرادی که شغل آنها محافظ شخصی در ایران است ، ارائه داد.

اما یکسری از افرادی که عمدتا بازنشستگان نیروی انتظامی هستند بعد از آن که سن خدمتی شان تمام می شود مجوز موسسات حفاظتی را میگیرند و به فعالیت می پردازند. البته گرفتن این مجوزها بسیار سخت است و حتی به افراد شاغل در نیروی انتظامی هم داده نمی شود.

شرکت بادیگارد شخصی در تهران | استخدام محافظ شخصی در تهران

به دنبال استفاده از نگهبان و محافظ فیزیکی هستید؟

حتما قبل از آن مطلب زیر را مطالعه کنید:

لیست بهترین موسسات حفاظتی و مراقبتی تهران

کرونا و شغل محافظ شخصی | آیا کرونا بر فعالیت شرکت بادیگارد تهران تاثیری داشته است ؟

قبل از همه گیری ویروس کرونا درخواست ها برای محافظ شخصی در تهران بالاتر بود. به طور مثال یک فردی که میخواست یک طلا فروشی را افتتاح کند از هنرمندان دعوت میکرد تا در مراسم اش حضور داشته باشد و از ما درخواست می کرد تا از درب پارکینگ تا پایان مراسم همراهی شان کنیم.

این همراهی به واسطه ی این است که در هنگام عکس و امضا گرفتن از هنرمندان مراقبت شود و امنیت مراسم نیز تامین شود و شغل محافظ شخصی هم بیشتر حول چنین وظایفی است.

مجتبی پرهیزکار می گوید که پیشنهادهای بسیاری هم برای در اختیار گذاشتن محافظ شخصی برای مراسمات ختم و تولد شده است که آنها را رد کرده و دلیل آن هم این است که تیم حارسین ترجیح می دهد تا حفاظت فیزیکی مجموعه ها را بر عهده بگیرد.

هزینه بادیگارد شخصی | حقوق بادیگارد شخصی چقدر است؟

هزینه ی محافظ شخصی چقدر است ؟ | حداقل قد برای بادیگارد شدن چقدر است

مجتبی پرهیزکار حقوق محافظ شخصی را مبلغی بین 250 تا 800 هزار تومان در ساعت اعلام می کند. این قیمت به شهرت و چهره بودن اشخاص بستگی دارد.

اگر یک هنرپیشه در دو سکانس هم بازی کرده باشد، حالا به دنبال این است تا با همراه کردن یک محافظ شخصی با خود بیشتر هم دیده بشود.

کار محافظ شخصیت ها در این مورد هم سنگین است چراکه گاهی لازم است تا 12 ساعت هم یک جا بایستد و فشار زیادی را تحمل کند.

چالش های شغل محافظ شخصی | کنسرت ها پر چالش ترین مکان برای یک محافظ شخصی

مجتبی پرهیزکار عنوان میکند که بیشترین مشکل برای یک بادیگارد شخصیت یا نیروی حفاظتی در کنسرت ها پیش می آید. حجم جمعیت ممکن است باعث پاره شدن و آسیب دیدن محافظ شخصیت ها و نیروهای محافظ شخصی شود.

ما در مجموعه حفاظتی مراقبتی حارسین آموزش های لازم را به نیروهایمان می دهیم تا هم از هنرمند موردنظر مراقبت شود و در عین حال به بادیگارد شخصیت و مردم هم آسیبی نرسد.

شرکت بادیگارد شخصی در تهران | استخدام بادیگارد شخصی در تهران  - محافظ شخصی در تهران

شرایط محافظ شدن | حداقل قد برای بادیگارد شدن چقدر است؟

شرایط بادیگارد شدن | حداقل قد برای بادیگارد شدن چقدر است ؟ - استخدام محافظ شخصی در تهران

مدیر موسسه حارسین میگوید که بیشتر مردم فکر می کنند که یک بادیگارد شخصیت حتما ارازل و اوباش یا بزرگ شده ی محله ای است که اسم و رسم خوبی ندارد. این دیدگاه شاید بیشتر به دلیل عدم اطلاع رسانی و نبود آگاهی رسانه هاست.

استخدام بادیگارد شخصی در ایران ویژگی هایی دارد که اولین آن هوش و آی کیو ی بالاست.حداقل قد برای بادیگارد شدن نیز 190 سانتی متر است، اما قد بلند بودن تنها معیار بادیگارد شدن نیست.

بادیگارد شخصی علاوه بر دارا بودن گواهی سوء پیشینه، باید در یکی از رشته های رزمی دوره دیده باشد.

البته برای به کار گیری نگهبانان شرایط دیگری هم وجود دارد که نیروی انتظامی آنها را تعیین کرده است و در هنگام استخدام آنها نیز لحاظ می شوند.

آیا گرفتن محافظ شخصی جرم است ؟

مجتبی پرهیزکار اعتقاد دارد که با افزایش تورم و افزایش اختلاف طبقاتی آمار جرم هم افزایش پیدا کرده است.

به همین دلیل است که در برخی از کسب و کارها مانند طلافروشی ها و صرافی ها خصوصا به موقع افتتاح شعب جدید لزوم حضور بادیگارد شخصی اهمیت پیدا می کند.

با افزایش تورم و نرخ جرم نیاز حفاظت از اماکن مسکونی و تجاری کاملا احساس می شود.

در انتها اگر نیاز به خدمات حفاظتی و مراقبتی دارید و اگر به مشاوره ی رایگان حفاظتی نیاز دارید کافیست با شماره ی زیر تماس بگیرید و یا در شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید.

موسسه حفاظتی و مراقبتی حارسین: 09123490162 – مجتبی پرهیزکار

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
7 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیدرضا
1 سال قبل

برای گرفتن بادیگارد شخصی در تهران چه مراحلی رو باید طی کرد؟ و اینکه آیا داشتن محافظ شخصی در تهران قانونی است ؟

شماره موبایل :
9308128466
پرهیزکار
پاسخ به  امیدرضا
1 سال قبل

سلام.برای گرفتن محافظ شخصی در محل کار وسکونت مانشهری باعنوان بادیگارد منع قانونی دارد

شماره موبایل :
9123490162
شهرناز
1 سال قبل

واقعا استخدام بادیگارد شخصی در تهران قانونی هستش؟؟؟ یعنی با همه ی این هزینه ها باز یه عده هستن که هزینه بادیگارد شخصی رو هم میدن؟؟ عجیبه واقعا

شماره موبایل :
9919165654
پرهیزکار
پاسخ به  شهرناز
1 سال قبل

09123490162سوالی بوددرخدمتم

شماره موبایل :
9123490162
کامران جواهریان
1 سال قبل

شرایط گرفتن محافظ شخصی در تهران رو هم کاش توضیح میدادید. برای گرفتن محافظ شخصی باید مجوزی گرفت؟

شماره موبایل :
9121201470